Krzyki dzisiaj takie same jak niegdyś - jako dzielnica administracyjna nie istnieją, zostało jedynie osiedle i zwyczajowe wielce pojemne określenie będące nawiązaniem do powojennego podziału administracyjnego.
Uściślając miejsce widoczne na zdjęciu przesunął bym je w kierunku bliżej ul. Krzyckiej. Opieram to na widocznych prawdopodobnie nad skrzydłem od prawej strony: mało widoczny fragment restauracji Hassego w Parku południowym następnie restauracja "Bürgerpark Krietern"/d/ przy ul. Sowiej , dobrze widoczna Wieża ciśnień przy Wiśniowej oraz iglica wieży kościoła św. Augustyna przy Sudeckiej.
To co napiszę będzie się burzyć ze wszystkim co wiecie: To mogą być hangary na Karmelkowej. Nikt o tym nie wie, że tam było też lotnisko o mniejszym kalibru niż to nasze, takie polowe z którego korzystali Rosjanie . Pamiętam hangary które widziałem, były podobne ale o mniejszym luku dachu, dom na Skarbowców ma też inny profil.
Kolego JackuMariuszu. To nie mogą być hangary na ul. Karmelkowej, ponieważ w czasach, które dotyczą tego zdjęcia na terenach między Oporowem, a Kleciną nie było żadnych zabudowań . Zabudowania przy Karmelkowej, w których stacjonowała Armia Radziecka zostały wybudowane na przełomie lat 30-40 -tych XX w. .
Ponieważ mieszkam w tej okolicy od 1964 roku poświęciłem zdjęciu wiele czasu, przejrzałem wiele map i doszedłem do wniosku, że najprawdopodobniejszą lokalizacją jest płaski szczyt dawnej Małej Sobótki czy dzisiejszej Górki Skarbowców przed przebudową jej na tor saneczkowy gdzieś około 1930r. Zdjęcie wygląda na zrobione ze wzniesienia, widoczna dość daleka panorama jak na istniejący już nasyp kolejowy (na zdjęciach z tego okresy w tych okolicach były jeszcze liczne pola i prawie nie było dużych drzew. Po lewej stronie nad czymś w rodzaju skrzydła z przodu widoczny słaby zarys nasypu i wiaduktu kolejowego nad ulicą Skarbowców (warto popatrzyć na zdjęcie z daleka). Na prawo od wiaduktu widoczna restauracja w Parku Południowym, bardziej w prawo prawdopodobnie dach nieistniejącego budynku restauracji Burgerpark na dzisiejszej Sowiej róg Krzyckiej. Cień zgadzałby się z położeniem. Budowana rampa skierowana na zachód wskazuje, że służyć miała do nabrania rozpędu latającej maszynie która miała potem poszybować. W płaskim terenie nie miałoby to sensu a wcześniejsza górka podobno była wyższa od obecnej.