![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dawna stacja, a od stycznia 2005 r. posterunek odgałęźny z funkcją ładowni i przystanku. Powstał wskutek likwidacji stacji, a także w związku z fatalnym stanem torów na szlakach wokół niej. Istnieje tu przejście ze szlaku jednotorowego w dwutorowy (przejście bezzwrotnicowe) - jeden tor w stronę Głogowa jest zamknięty z uwagi na śmierć techniczną. Głogówek jest pierwszą stacją po przejściu linii przez granicę województwa dolnośląskiego. Rubież wrocławskiego Zakładu Infrastruktury PLK SA. (moose - ...
Dawna stacja, a od stycznia 2005 r. posterunek odgałęźny z funkcją ładowni i przystanku. Powstał wskutek likwidacji stacji, a także w związku z fatalnym stanem torów na szlakach wokół niej. Istnieje tu przejście ze szlaku jednotorowego w dwutorowy (przejście bezzwrotnicowe) - jeden tor w stronę Głogowa jest zamknięty z uwagi na śmierć techniczną. Głogówek jest pierwszą stacją po przejściu linii przez granicę województwa dolnośląskiego. Rubież wrocławskiego Zakładu Infrastruktury PLK SA. (moose - korzystałem z semaforek.kolej.org.p) Edit: w dniu 15 grudnia przywrócono do ruchu pasażerskiego linię nr 14 na odcinku z Leszna do Głogowa i to z prędkością eksploatacyjną sięgającą 80 km/h.
Show more
Show less
|
|||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
||
---|---|---|---|