MENU
Gdzieś we Wrocławiu ( może ) lata wczesne 60-te

Dodał: cezar56° - Data: 2009-11-30 00:42:43 - Odsłon: 16297
Rok 1960

  • /foto/10216/10216570m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/9507/9507161m.jpg
    1901
  • /foto/10478/10478368m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/7283/7283527m.jpg
    1910
  • /foto/9183/9183890m.jpg
    1910
  • /foto/8977/8977762m.jpg
    1910 - 1912
  • /foto/7340/7340063m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/8393/8393364m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/8714/8714044m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/8714/8714048m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/10450/10450623m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/8322/8322794m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/8457/8457784m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/8958/8958086m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/8953/8953351m.jpg
    1910 - 1930
  • /foto/10160/10160706m.jpg
    1911 - 1912
  • /foto/7593/7593000m.jpg
    1914
  • /foto/7843/7843858m.jpg
    1914
  • /foto/10690/10690568m.jpg
    1914 - 1916
  • /foto/10886/10886186m.jpg
    1915
  • /foto/10256/10256692m.jpg
    1915 - 1917
  • /foto/9222/9222873m.jpg
    1915 - 1918
  • /foto/10199/10199301m.jpg
    1915 - 1918
  • /foto/8615/8615863m.jpg
    1916
  • /foto/9924/9924505m.jpg
    1916
  • /foto/9505/9505727m.jpg
    1917
  • /foto/9745/9745823m.jpg
    1917
  • /foto/8614/8614280m.jpg
    1917 - 1918
  • /foto/9334/9334026m.jpg
    1918 - 1922
  • /foto/9487/9487464m.jpg
    1918 - 1922
  • /foto/9487/9487472m.jpg
    1918 - 1925
  • /foto/8322/8322800m.jpg
    1919 - 1925
  • /foto/8594/8594579m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/5440/5440835m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/8953/8953342m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/8958/8958094m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/8958/8958122m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/9552/9552023m.jpg
    1920 - 1935
  • /foto/4981/4981386m.jpg
    1920 - 1938
  • /foto/4981/4981086m.jpg
    1920 - 1939
  • /foto/8958/8958121m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/10242/10242078m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/7999/7999011m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/9406/9406655m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/9795/9795673m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/9565/9565721m.jpg
    1928
  • /foto/9565/9565722m.jpg
    1928
  • /foto/10275/10275189m.jpg
    1929 - 1939
  • /foto/7136/7136735m.jpg
    1930
  • /foto/9941/9941950m.jpg
    1930
  • /foto/10304/10304645m.jpg
    1930 - 1939
  • /foto/5694/5694280m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/8958/8958119m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/9487/9487467m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/8658/8658500m.jpg
    1932 - 1939
  • /foto/4181/4181170m.jpg
    1935
  • /foto/10486/10486768m.jpg
    1935 - 1939
  • /foto/10759/10759599m.jpg
    1936
  • /foto/9665/9665176m.jpg
    1936 - 1937
  • /foto/9093/9093367m.jpg
    1938 - 1942
  • /foto/10062/10062204m.jpg
    1939
  • /foto/10062/10062207m.jpg
    1939
  • /foto/10686/10686609m.jpg
    1939
  • /foto/9031/9031827m.jpg
    1939
  • /foto/10033/10033765m.jpg
    1939
  • /foto/10033/10033767m.jpg
    1939
  • /foto/10229/10229900m.jpg
    1939
  • /foto/8957/8957556m.jpg
    1939
  • /foto/9649/9649503m.jpg
    1939
  • /foto/9630/9630475m.jpg
    1939
  • /foto/9446/9446131m.jpg
    1939 - 1940
  • /foto/10915/10915332m.jpg
    1939 - 1940
  • /foto/10915/10915346m.jpg
    1939 - 1940
  • /foto/10915/10915351m.jpg
    1939 - 1940
  • /foto/10915/10915374m.jpg
    1939 - 1940
  • /foto/7719/7719201m.jpg
    1939 - 1945
  • /foto/10036/10036804m.jpg
    1939 - 1945
  • /foto/4052/4052375m.jpg
    1940
  • /foto/10053/10053303m.jpg
    1940
  • /foto/10721/10721753m.jpg
    1940 - 1944
  • /foto/10269/10269607m.jpg
    1941
  • /foto/9449/9449794m.jpg
    1942
  • /foto/8203/8203454m.jpg
    1943 - 1945
  • /foto/8203/8203455m.jpg
    1943 - 1945
  • /foto/8203/8203456m.jpg
    1943 - 1945
  • /foto/7608/7608929m.jpg
    1945
  • /foto/10915/10915524m.jpg
    1945 - 1947
  • /foto/7977/7977717m.jpg
    1948 - 1956
  • /foto/7977/7977720m.jpg
    1948 - 1956
  • /foto/7966/7966246m.jpg
    1956 - 1960
  • /foto/8514/8514269m.jpg
    1958 - 1963
  • /foto/8514/8514315m.jpg
    1958 - 1963
  • /foto/9429/9429644m.jpg
    1960
  • /foto/9737/9737969m.jpg
    1960
  • /foto/9943/9943164m.jpg
    1960 - 1985
  • /foto/10794/10794803m.jpg
    1964
  • /foto/5380/5380691m.jpg
    1965
  • /foto/7959/7959105m.jpg
    1965 - 1966
  • /foto/8081/8081198m.jpg
    1965 - 1975
  • /foto/10582/10582909m.jpg
    1965 - 1975
  • /foto/10905/10905184m.jpg
    1965 - 1975
  • /foto/10905/10905185m.jpg
    1965 - 1975
  • /foto/10905/10905186m.jpg
    1965 - 1975
  • /foto/10462/10462564m.jpg
    1968
  • /foto/10813/10813470m.jpg
    1968 - 1972
  • /foto/10813/10813472m.jpg
    1968 - 1972
  • /foto/10832/10832477m.jpg
    1968 - 1972
  • /foto/8701/8701652m.jpg
    1970 - 1975
  • /foto/8701/8701653m.jpg
    1970 - 1975
  • /foto/8701/8701654m.jpg
    1970 - 1975
  • /foto/8701/8701655m.jpg
    1970 - 1975
  • /foto/10260/10260606m.jpg
    1970 - 1975
  • /foto/9374/9374936m.jpg
    1975
  • /foto/10406/10406805m.jpg
    1975 - 1978
  • /foto/9718/9718299m.jpg
    1977 - 1978
  • /foto/9377/9377645m.jpg
    1987
  • /foto/9424/9424413m.jpg
    1987
  • /foto/9561/9561181m.jpg
    1987
  • /foto/10776/10776275m.jpg
    1992 - 1994
  • /foto/9312/9312461m.jpg
    2000
  • /foto/9093/9093351m.jpg
    2020
  • /foto/10434/10434013m.jpg
    2023

cezar56°

Strona Główna Następne: Panoramy i widoki Wilna


petro | 2009-11-30 17:26:40
Takie kamienne fundamenty widziałem przy ulicy Hallera. Wydaje mi się, nad napisem "foto Irena " znajduje się dach pawilonu.
Danuta B. | 2009-11-30 18:22:48
Może ktoś nie wyrzucił starej książki telefonicznej? Od razu by się znalazło.
YouPiter | 2009-11-30 23:45:17
Z jakiego roku ?
B.Olczyk | 2009-11-30 23:52:23
Podobnie wyglądał zakł. fotograficzny przy Krasińskiego :)
cezar56 | 2009-12-01 20:54:11
Oglądałem skrzyżowanie Hellera i Odkrywców jest tam teraz sklep , ale może kiedyś był fotograf, a jeżeli nie tam to może na pętli 14-ki była knajpa ( teraz jest Vectra) i może to taki letni bar? Ktoś coś pamięta ?
cezar56 | 2009-12-01 20:55:06
Hallera oczywiście
Wincenty Miros | 2010-01-17 17:11:24
"cezar56" - To nie jest ani skrzyżowanie Hallera z Odkrywców co można porównać ze zdjęciem 102899, ani miejsce przy pętli "14". Najprawdopodobniej nie jest to wcale Wrocław. Wniosek mój wypływa stąd, że budynki na zdjęciu stoją na terenie o dużym spadku, a takich miejsc we Wrocławiu się nie spotyka. Myślę, że chyba trzeba szukać lokalizacji w podsudeckich miejscowościach.
maras | 2010-01-20 14:23:03
Przekonuje mnie komentarz Wincentego, to wcale nie musi być Wrocław.
Danuta B. | 2010-01-20 17:11:47
Do przekopania dla wytrwałych
erisson | 2011-09-20 10:14:33
Zakład fotograficzny w starym spisie telefonów z lat 60tych ???
Wojtek. | 2013-09-18 00:53:44
Zakład "Foto Irena" istnieje od 1950 roku. Obecnie znajduje się na ulicy Grabiszyńskiej 84 . Może ich się zapytać gdzie mieli poprzednio siedzibę?
Jur51 | 2013-09-18 07:50:53
Zakład o tej nazwie funkcjonował na rogu Hallera i Krakusa
fOOd | 2016-03-11 11:47:24
Wypatrzyłem - myślę - bardzo istotną wskazówkę, która może pomóc przy identyfikacji. Budynek jest dwukondygnacyjny. Wnioskuję to po tym, że przy górnej krawędzi zdjęcia doskonale widoczny jest cień dachu. Czy to może być Sępolno? Niektóre domy mają tam podobne, kamienne fundamenty.
flowerpower | 2016-03-11 18:24:58
To na 1000% nie jest Sępolno. Pomijając pozostałe szczegóły, które wykluczają Sępolno, to chyba w ogóle nie jest Wrocław. Budynek po prawej jest posadowiony wyżej niż ten po lewej – gdyby były na takim samym poziomie, to końcówka rury spustowej i nogi pana, przechodzącego obok Foto Irena , nie byłyby widoczne, co najmniej od kolan w dół. Uważam, że w miejscu tej rury są jakieś schodki, a czy we Wrocławiu jest/było takie miejsce? Wydaje mi się, że nie. Wg mnie to jakieś mniejsze miasto.
Danuta B. | 2019-05-03 21:58:34
Proponuję przeniesienie do ogólnopolskich NN.
cezar56 | 2019-05-05 11:03:14
Zgadzam się
Eufrozyna | 2019-10-21 00:17:41
To może być Wałbrzych. W latach 60-ych był tam zakład Foto Irena .